Kayseri'de bulunan Pupa Bilişim'e Apple iPhone 6 marka cep telefonumu birkaç şikayetle teslim ettim. Sonucunda alakasız bir şekilde ekranını değiştirdiler. Ekranı değiştikten sonra telefonun şebekesi çekmez oldu. Tekrar servise telefonu bıraktığımda testlerden olumlu şekilde geçtiğini bir sorun olmadığını söylediler bahsettikleri test ise dakikalar sürüyor. Ben telefonu servise bırakıp arabama bindiğimde mesaj geldi telefonunuz teslime hazırdır diye tekrar aynı sorunu yaşayınca olayın resmini çekip belgeli şekilde servise tekrar gittim. Resmi inceleyeceklerini söyleyip telefonu tekrar aldılar ama ben daha yine arabama binmeden mesaj geldi telefonunuz testi geçmiştir teslime hazırdır diye resmen dalga geçiyorlar. İnsanlarla Apple gibi bir firmanın bu amatörlere nasıl teknik servis açtırdığını anlamıyorum daha sonradan fark ettim ki garantimin bitmesine 10 gün kalmış baştan savma yapılmasının sebebi buymuş!
Yorum Gönder