Bugün 17:00 civarında bayiden numaramı değiştirdim bakıldığında numara değişmiş görünüyor ama bana numaranın değiştiğine dair hiçbir şekilde mesaj arama bilgi verilmedi. İkincisi ve daha önemlisi dışarıdan beni arayabiliyorlar arama geliyor, mesaj atabiliyorlar onu da alıyorum ben de mesaj atabiliyorum fakat işlemi gerçekleştirdiğimden beri hiçbir şekilde arama yapamıyorum internete bağlanamıyorum. Üstelik müşteri hizmetlerine ulaşmak mucize ulaşsak da çözüm yok teknik arıza sistem güncellemesi altyapı arızası hep bir sıkıntı. Uzun yıllardır Vodafone kullanıcısıyım şu 2 aydır mağdur olduğum kadar hayatım boyunca sıkıntı yaşamamıştım. Konu yüzünden ciddi derecede problem yaşıyorum lütfen acil bir çözüm bulunur mu bilgi bekliyorum
Yorum Gönder