İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Yayınını Aylardır İzleyemiyorum!

8 aylık kullanıcıyım Tekrar izle durdur izle seç izle hiçbir özelliğini kullanamıyorum. Sürekli hata kodu donma yaşıyorum. Müşteri hizmetleri 8 aydır çalışma olduğunu söylüyor, çözüm üretilmiyor. Resmen dikkate almıyorlar, başlarından sağıyorlar. Televizyon izlemek resmen işkenceye dönüştü.90 TL fatura ödüyorum ve karşılığı koca bir sıfır önceden iyi kötü kanalları canlıda olsa yarım yamalak izliyorduk bugün itibariyle hiç açılmıyor artık müşteri hizmetleri yine biz sizi ararız deyip başından sağdı yüz kere arıza kaydı oluşturdum çözüm yok...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget