24.01.2017'de tablet aldım. Sıfır gibi kutusunda. Eve gelip açtığımda Google kurulumu yapılmış oyunlar indirilmiş olduğunu gördüm. Mağazaya iade için gittiğimde elektronik iadesi olmadığını söylediler ama bana kullanılmış cihazı sıfır gibi satıldığını söyledim. Bugün 05.02.2017 hala bekletiliyorum.
Yorum Gönder