Ayın 6'sı olmasına rağmen ve kotalar yenilenmesine rağmen benim internet hızım düşürüldü 100 GB AKN var daha 25 GB bile kullanmadım ama nedense 100 GB AKN geçtiğim için internet hızımın düşürüldüğüne dair mesaj geldi. Sürekli arıyorum oyalar gibi cevap veriyorsunuz boş yere mi biz para ödüyoruz işlem yapmıyorsunuz insanları oyalıyorsunuz böyle giderse hakkınızda yasal işlemleri başlatacağım!
Yorum Gönder