İnternetim var, her şey tamam ama yayın yok. Müşteri hizmetlerini aradım yarım saat kimse açmadı. Daha önce müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı bıraktım ama arayan soran olmadı. Zaten sık sık yayın internet olmasına rağmen donuyor. Sözleşme imzalayana kadar her şey güzel, şimdi ne telefonu açıyorlar ne de şikayetleri dinliyorlar. Tivibu mu, bir daha asla.
Yorum Gönder