İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Camper Bu Kadar Olmaz!

Camper'den eşime aldığım yağmur su vs. Geçirmez bot yağmurda 5/6 kez giyince su geçirmeye başladı çünkü tabanı delindi. Üstelik 400 TL para verdim. Faturam var. Yeni alındı. Şikayet bildirimi yapınca anında cep telefonuna derhal ilgileniyoruz mesajı atıyorlar. Ancak arayan soran yok. 2 kez form doldurdum ve 1 ay oldu. Şikayetvar sayfasına bakınca delinen taban şikayetlerinin yıllardır olduğunu gördüm. Bu durumda yapılan haksızlıktır. Aynı tabanı neden kullanıyorlar? Pahalı olunca iyi olacak sandım. Bu sayfaya güveniyorum, olmazsa adli süreç başlatacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget