Amasya'ya yolculuk yapıyorum, şoför çok dikkatsiz kullanıyor ve sigarada içiyor. Sigara kokusu otobüsün en arkasına kadar gelmekte hem de yanında oturan biriyle sohbet etmekte kendisi. Bir daha bu firmayı seçmeyeceğim. Böyle şoförleri işe aldığı için.
Yorum Gönder