Online işlemlerden her türlü 3. taraf reklam, kampanya, bilgilendirme vb. mesajlarını ve mobil ödeme hizmetini kapatmış olduğum halde Türk Telekom tarafından mağdur edildim. Türk Telekom gibi saygın bir firma nasıl olur da böyle kişilerin dalaverelerine çanak tutup abonelerini mağdur edebilir? Ortak mı çalışıyor Türk Telekom bunlarla ki cep telefonu ile internette bilinçsiz şekilde tek tıklama ile oyun kulübü 3033 üzerinden adımıza onaysız bilgisiz bir şekilde abonelik başlatılıp faturamıza 20 TL gibi bir külfet ekletiyor. Bu konuyla alakalı hem Türk Telekom hem de oyun kulübü yetkililerine ulaşıp durumu izah etmemize rağmen herhangi bir yardımda bulunulmaması, aksine işi yokuşa sürmeleri ne demek oluyor. Yapılan haksız ücretlendirmenin tarafıma iadesini talep ediyorum. Aksi takdirde gerekli yasal mercilere başvurup faizi ile kayıplarımı talep edeceğim bilginize.
Yorum Gönder