Şu zamana kadar bilet aldığım hiçbir seferini zamanında kaldıramadılar. Ama bugün (05.02.2017) yaptıkları çıldırttı. Sabah istanbul-İzmir ilk sefer için aldığım bilete gece önce arayıp ertelediklerini söylediler sonra da SMS atıp iptal ettiklerini söylediler. Dahası müşteri hizmetlerinde bir Allah'ın kulu telefonu açma zahmetinde bulunmuyor. Bu bir defa yaşanan bir durum değil. Bu durumu tüm sosyal platformlardan insanlara yayacağımdan emin olun. Attığınız her SMS müşteri hizmetlerini kaç defa aradığım ispatları ile mevcut gerekirse Tüketici Mahkemesi'nde görüşeceğiz.
Yorum Gönder