Çocuğum doğduğu günden bugüne kadar Prima kullandık. Sorun yoktu ama şimdi 4 numara geçtik ve perişanlık resmen eziyet çile çekiyorum,her bezden sonra kıyafet değiştiriyorum dünya kadar para veriyoruz ve sonuç hüsran göz yaşı bu konuyla ilgilenin Prima yetkililerine ve ArGe görevlilerine sesleniyorum para kolay kazanılmıyor lütfen!
Yorum Gönder