İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Aşırı Sızdırma İle Yaşanan Sıkıntılar!

Çocuğum doğduğu günden bugüne kadar Prima kullandık. Sorun yoktu ama şimdi 4 numara geçtik ve perişanlık resmen eziyet çile çekiyorum,her bezden sonra kıyafet değiştiriyorum dünya kadar para veriyoruz ve sonuç hüsran göz yaşı bu konuyla ilgilenin Prima yetkililerine ve ArGe görevlilerine sesleniyorum para kolay kazanılmıyor lütfen!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget