10 Aralık'ta taahhüt Türk Telekom'da bitti. Yeni taahhüt için konuştuğum kişi yanlış tarifeye geçirdi ve o pakette SMS paketi yoktu. Ben de şikayet ettim şikayet hattından aradılar ve eski taahhüt üzerinden devam edeceğimi söylediler hatta %25 indirim verdiler ama sonradan kalan kullanımıma baktığımda hatayla geçirilen tarifeden devam ediliyor ve SMS kullandığım için o tarifede SMS olmayınca 121 lira fatura geldi.
Yorum Gönder