İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Operatör Hatasının Faturası Bana Yansıdı

10 Aralık'ta taahhüt Türk Telekom'da bitti. Yeni taahhüt için konuştuğum kişi yanlış tarifeye geçirdi ve o pakette SMS paketi yoktu. Ben de şikayet ettim şikayet hattından aradılar ve eski taahhüt üzerinden devam edeceğimi söylediler hatta %25 indirim verdiler ama sonradan kalan kullanımıma baktığımda hatayla geçirilen tarifeden devam ediliyor ve SMS kullandığım için o tarifede SMS olmayınca 121 lira fatura geldi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget