İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Manzara Karadeniz Pide Kahvaltı'da Aç Kalmak Garanti

Son 3 seferdir gidip de sorun içinde döndüğümüz mekan. Masa örtüleri kokar söylersin, 5 kere değiştirip ancak temizini bulurlar. Çay istersin kahvaltın biter çay ancak gelir. Su istersin 40 dakika getirmezler, kalkıp kendin alırsın. Yumurta istersin sucukları yakıp getirirler, söylersin telafi edeceğiz deyip yenisini yaparlar ancak yaktıkları tabağın parasını da alırlar. Hele açık büfe almayıp da kahvaltı tabağı istersen yüzüne bakmaz, boş tabakları önüne koyarlar, çay yok, kahvaltı yok, aç acına beklersin. Neyse ki sucuklu yumurtayı getirirler önünüze atarlar, bununla idare edin der gibi. Allah razı olsun! Her seferinde kendinizi düzeltin dersin, söz verirler, özür dilerler, eleman sıkıntı derler. Ancak her seferinde de daha da kötüye gider.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget