2000 yılında Türk Telekom'da annemin adına çıkan faturanın Ertan Hukuk Bürosu'na gönderildiğini ve borcumuzu ödemek için aradığımda bayan personelin hakaret ve tehditine maruz kaldım ve telefon yüzüme kapatıldı. Daha sonra yine aradım yine aynı bayan kendini avukat diye tanıttı. Sekreterler bu kadar rahat avukatım diyebiliyorlar. İnternette hukuk bürosu hakkında aynı şekilde mağdur bir sürü insan var. Avukat beye ulaşamıyorum, baroya şikayette bulunacağım, benimle nasıl bu şekilde konuşulabilir? Baroya hukuk bürosunu şikayet edeceğim. Çok acil geri dönüş ve özür bekliyorum hem de ve Türk Telekom'a böyle bir avukat asla yakışmıyor,
Yorum Gönder