İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Bağlantısından Memnun Değilim ,Sürekli Problem Var

Yaklaşık 15 ay önce Türk Telekom'dan 24 ay sözleşmeyle eve internet bağlattım. Hiçbir zaman yeterli verimi alamadım. Yayın sık sık kesiliyor ve yan odadaki bilgisayarıma bile sinyal gitmiyor ya da çok zayıf gidiyor. Birkaç kez Türk Telekom yetkililerine bu durumu bildirdim. Aylar sonra cevap verdiler ve gelip modemi değiştirdiler. Buna rağmen modem yetersiz geliyor. İki de bir bana telefon edip internet bağlantınızın gücünü ek para öderseniz yükseltebiliriz gibilerden tekliflerde bulunuyorlar. Ben de bunu kabul etmiyorum Ben çok pişman oldum. 24 aylık sözleşmem biter bitmez bu kurumdan ayrılacağım ve asla bir daha sözleşmemi uzatmayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget