19 Ekim tarihinde Balıkesir iline bilet aldım. Daha sonra 20 Ekim'de bir sorun yüzünden gitmek istemedim. Bileti internet üzerinden iade etmek istedim olmadı. Çağrı merkezini aradım açan olmadı. Bende Ankara AŞTİ terminalinde bulunan yazıhaneye gittim. İnternet bileti olduğu için iade işlemlerinin 3-4 haftayı bulabileceğini söylediler. Bende acelem olmadığını söyleyerek oradan ayrıldım. Daha sonra çağrı merkezini aradım açan olmayınca bende yazıhaneyi aradım. Bana biletin döküm alınarak yolculuğun yapıldığını söylediler. Bu kadar olur insan yaptığı yolculuğun biletin parasının iadesini neden istesin? Ayıp ayıp 70 lira için yapılacak şey değil bu. 70 değil 1 lirada olsa iade edilmesini istiyorum.
Yorum Gönder