10 ay önce Yeni yapılan bir binaya taşındık. Türk Telekom'a gidip nakil işlemi yaptırdık ama altyapı bina yeni yapıldığı için olmadığını söylediler. Bizde binadakiler ile 3, 4 kişi Türk Telekom'a gidip imza attık. Şu an tam 10,11 ay oldu Ne yetkililer geldi ne de ilgilendiler. İşin garibi de şu yan binalarda alt yapı var. İlgilenmelerini istiyorum.
Yorum Gönder