Kurtköy sahanda lahmacun yemeye gittik. Yalnızca lahmacun istediğimizde garsonun yüzü düştü ve ilgisiz davrandı. Hesabın içinde kuver de var ve kişi başı alınıyor. Menüde ne varsa onu yiyebilirim. Satılan mala göre mi ilgi gösteriliyor? Garson cemal ne yiyeceğime sen mi karar vereceksin acaba?
Yorum Gönder