Herhangi bir iznim onayım olmadan Oyun Club aboneliği diye hesabımdan 20 TL çekilmiştir. Bu paranın tekrar hesabıma iade edilmesini talep ediyorum. Lütfen ben hala anlayamadım benim 08:38'de aboneliği başlattığımı söyleniyor ve malesef o saatlerde internet kapalı. 09:21'de interneti açıyorum ve bana Oyun Kulübüne üyeliğiniz başlamıştır diye mesaj geliyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum yapacak bir şeyimiz yok deniyor ve işin garibi param alınıyor ve oyun telefona uygun değil. Bir saatten fazla müşteri hizmetleriyle görüştürüyorlar ama hep beklemede sonuç sıfır hiçbir şey yapılamadı.
Yorum Gönder