Yaklaşık bir ay önce su geçirmiyor garantisi ile aldığım kar botu ilk giyinmem de hem su geçiyor. Hem sıcak tutmuyor ürün inceleme kabul etmiyor. Müşteri temsilcisi yapabilecekleri bir şey yokmuş. Verdiğiniz 350 milyonun üstüne su için der gibi kararlıydı hanımefendi. Kesinlikle ürününe sahip çıkmayan bir firma.
Yorum Gönder