İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Denizbank Otomatik Ödememe Sistemi.

Kartım ve limitlerim müsait olmasına rağmen Denizbank 555.90 TL tutarlı 20.02.17 son ödeme tarihli UEDAŞ faturamı ödememiş. Kontrol ettirdiğimde sistem kaynaklı sıkıntı olduğunu söylüyorlar ve elden ya da hesaptan ödeyin diyorlar. Karttan işlem yapamıyorlarmış tarihi geçtiği için. Gel gelelim otomatik ödeme kampanyası olduğu için elden ödense verilen Bonus'u geri alacaklar. Denizbank'ın yaşattığı sıkıntılar artık can sıkıcı olmaya başladı. Bu faturanın gecikme faizi kimden tahsil edilecek tabi ki benden! Bu zararın karşılanmasını ve otomatik ödeme kampanyası taahhütüne siz uymadığınız için Bonuslar bende kalmak üzere taahhüdün bozulmasını istiyorum!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget