10/02/2017'de nasıl olduğunu hiç anlayamadığım şekilde cep telefonuma gelen mesajla şok oldum. "Türk Telekom Mobil Ödeme işleminiz başarıyla gerçekleşti, Funtoonez aboneliğiniz başladı. Hattınızdan 14 TL / Hafta abonelik ücreti alındı. " şeklinde mesaj geldi. İlgili üyeliğin nasıl yapıldığı konusunda en ufak bilgim yok. Yıllardır abonesi olduğum Türk Telekom para işlevini dahi bilmediğim bir platforma üye olduğum bahanesiyle 14 TL ücret kesti. İlgili ücretin iadesini talep ediyorum. İade edilmemesi durumunda da hattı taşıyıp yapılan durumu herkese anlatacağım
Yorum Gönder
09/09/2017'de nasıl olduğunu hiç anlayamadığım şekilde cep telefonuma gelen mesajla şok oldum. "Türk Telekom Mobil Ödeme işleminiz başarıyla gerçekleşti, Funtoonez aboneliğiniz başladı. Hattınızdan 14 TL / Hafta abonelik ücreti alındı. " şeklinde mesaj geldi. İlgili üyeliğin nasıl yapıldığı konusunda en ufak bilgim yok. Yıllardır abonesi olduğum Türk Telekom para işlevini dahi bilmediğim bir platforma üye olduğum bahanesiyle 14 TL ücret kesti. İlgili ücretin iadesini talep ediyorum. İade edilmemesi durumunda da hattı taşıyıp yapılan durumu herkese anlatacağım