Öğrenci İş Bankası kredi kartımdan 56 TL yıllık kart aidatı alındı. Böyle bir ücret kaldırılmıştı ve bankaların böyle bir ücret almaya hakları yok. Bütün mercilere Tüketici Mahkemesi'ne kadar her yere başvuracağım.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder