Türk Telekom'a ait kullanmakta olduğum fiber internet, telefon ve Tivibu'yu farklı bir adrese 2 Şubat'ta nakil yaptırdım. 7 Şubat'ta yeni adrese gelip bağlandı ve "birkaç saate açılır internet" dediler. 8-9- ve 10 şubatta yaklaşık 4 kere Türk Telekom müşteri hizmetleriyle 2 kere de işlemi yapan İkitelli Telekom müdürlüğü ile irtibata geçtim. Her seferinde yarın açılacak, saat 8 de açılacak gibi kesin cümleler kuruldu. Halen internet yok ve çözüm üretebilen de yok. Şikayetçiyim.
Yorum Gönder