İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Farklı Paketler Ve Yüksek Tarife Ücretleri!

Öncelikle Avea'nın 5 yıldır kullanıcısıyım ve bundan hariç 4 hattım vardır. Faturaya et telefon aldım. İşin garip tarafını Avea sözleşmelerini 1 yıllık oluyor ve dolduğunda diğer yılın tarifelerini yüksekten talep ediyor bir de benim kullandığım tarifeyi başkasına 30 TL'ye verirken bana 51 TL'ye kullandırıyor oda Avea müşterisi şimdi yeni sözleşmede uçuk rakamlar çıkartıyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget