Öncelikle Avea'nın 5 yıldır kullanıcısıyım ve bundan hariç 4 hattım vardır. Faturaya et telefon aldım. İşin garip tarafını Avea sözleşmelerini 1 yıllık oluyor ve dolduğunda diğer yılın tarifelerini yüksekten talep ediyor bir de benim kullandığım tarifeyi başkasına 30 TL'ye verirken bana 51 TL'ye kullandırıyor oda Avea müşterisi şimdi yeni sözleşmede uçuk rakamlar çıkartıyor.
Yorum Gönder