İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vaillant Bir Müşteri Hizmeti Bu Kadar mı Umursamaz Olabilir!

Yeni aldığım kombim F28 arızası verdi. Zaten ilk kontrol ve bakım için gelinmesi gerekiyormuş arızayı o yapar dediler. Neyse takıldıktan 4 gün sonra geldiler her kontrol bakım yapıldı fakat servis elemanı gittikten sonra kombi çalışmadı. Kombiye gaz gitmiyor ve ateşleme yapmıyor arıza kodu verdi F33. Hemen arayıp bildirdik bakım yapan eleman çok uzaklaşmamıştır gelip bir daha baksın diye ama müşteri hizmetlerinin umurumda olmadı çağrı yazdım ilgileneceğiz dediler. Evde ufak çocuğum var kış günü buz gibi evde donduk. Bugün hala cumartesiye eleman göndermeye çalışacağız dediler. İyi diye Vaillant aldık ama daha ilk günden F28 arızası şimdi de F33 arızası bir de üstüne ilgisiz ve vurdumduymaz müşteri hizmetleri.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget