Çağrı merkezi ile yeni TTNET başvurusu yaptım. 13/02/2017 tarihinde gelip modem bağladılar ancak sinyal almadan gittiler. Başvuru için istenilen belgeleri gelen personele vermeye çalıştım almadı sözleşmeye getirip imzalatmadılar ve gitti sonuç olarak hiçbir belge almadan sözleşme imzalatmadan modem bağlayıp gitti 24 saatten fazla internet hiç bağlanmadı. Müşteri hizmetlerini arayıp sıkıntımı dile getiriyorum ancak hiçbir dönüş alamıyorum. Nasıl bir kurum anlamadım aldığıma şimdiden pişman oldum bu basit sorunu çözemiyorsanız, modemi alın gidin zaten sözleşme bile yok ortada. Koskoca kurumu 19-20 yaşlarında tecrübesiz personel ile lekelemeyin.
Yorum Gönder