THY'nın 12.02.2017 saat 13.00 İstanbul (SG) - Antalya uçağına internet üzerinden bilet almıştım. İstanbul'da takdir edersiniz ki uzaktan gelişler tahmin edilen süreden fazla olabilir. Ben de saat 12.35 itibariyle Sabiha Gökçen Havalimanı'na giriş yapabildim ancak gişedeki görevli bayan geç kaldığımı ve uçağa biniş için kaydı giremeyeceğini, sistemin kapandığını söyledi. Ben para iadesi talep ettim, promosyon bileti olduğu için bunun mümkün olmadığı ifade edildi. Ayrıca uçağa kalkıştan 45 dakikaya kadar yolcu alınabileceği ile alakalı telefonuma herhangi uyarı mesajı gönderilmemiştir firma tarafından. Orada bulunan bir yetkili ile firmadan kime durumu söylemem gerektiğini sorduğumda aynı cevabı alırsınız dediği için firmadan bir sonuç çıkmayacağı kanaatine vardım. Hem mağdur edildim hem de para iadesi yapılmadı. Bu hususta yardımınıza müracaat ediyorum.
Yorum Gönder