İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Bu Kadar İlgisiz Bir İletişim Firması Daha Yok!

2-3 aydır sürekli, 2-3 yıldır da belirli aralıklar şeklinde yaşamış olduğum bağlantı sorunum bir türlü çözülmüyor. 444 0 375'i arıyorum iç tesisat problemi deyip geçiyor. Türk Telekom ilçe arıza şefi ile görüşüyorum kablo zayiatı var ilden gelip ölçüm yapmaları lazım bizde ekipman sıkıntısı var deyip kestirip atıyor. İli arıyorum tekrar ilçe arızaya sevk ediyor. İl Telekom müdürlüğüne dilekçe yazıyorum kimseden dönüş yok. Kullanamadığım internete para ödüyorum ve bana yapılan açıklama; ''bulunduğunuz mahallede abone sayısı az olduğu için kaliteli değil bakır kablo kullanmak şirket adına daha karlı kimse abone olmayan bir mevkiye yatırım yapmak istemez. '' Modem arızası diye diye 3 tane modem aldırdınız, santral kaynaklı diyerek oyaladınız, şimdi mahalleye santralden gelen kablo su alıyor diyorsunuz 2 aydır bir şey yapılmıyor. Bu mudur hizmet anlayışı?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget