Yaklaşık iki aydır Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak tarifimi değiştirmek istiyorum. Sistemsel arıza var diyerek istediğimi yapmıyorlar ve onlar yüzünden daha fazla fatura ödemek zorunda kalıyorum! Vodafone son zamanlarda işi iyice abarttı ne şikayet oluşturabiliyoruz ne de başka bir şey!
Yorum Gönder