Yaklaşık 3 haftadır bölgemizde bitmeyen bir arıza bulunmaktadır. Nedendir bilmem her aradığımda müşteri hizmetlerini hep ses kaydı bölgede bir arıza bulunmaktadır yanıtı veriyor bir müşteri temsilcisiyle görüşemiyorum bile. Bu kullanamadığımız internetin faturasını da bizden çatır çatır alıyorlar. Bin pişmanım Türk Telekom'dan internet aldığıma. Forma göndereceklerdi sözde!
Yorum Gönder