Çağrı merkezinizdeki çalışan personeliniz kesinlikle konuşmayı bilmiyorlar. Kim yolcu kim çalışan belli değil. Neredeyse bir dayak yemediğimiz kaldı. Diğer yolculuklarımda kesinlikle tercih etmeyeceğim ve kimseye de tavsiye etmeyeceğim bir firmasınız. Acaba yolculuğum nasıl geçecek şimdiden merak ediyorum, bu kadar ilgisiz personelleriniz ile?
Yorum Gönder