İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İstanbul Seyahat Önce Memnuniyet!

Çağrı merkezinizdeki çalışan personeliniz kesinlikle konuşmayı bilmiyorlar. Kim yolcu kim çalışan belli değil. Neredeyse bir dayak yemediğimiz kaldı. Diğer yolculuklarımda kesinlikle tercih etmeyeceğim ve kimseye de tavsiye etmeyeceğim bir firmasınız. Acaba yolculuğum nasıl geçecek şimdiden merak ediyorum, bu kadar ilgisiz personelleriniz ile?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget