Dün Peçe Fatih şubesinden aldığımız ürünü değiştirmek için bu sabah gittik. Mağaza 10.30'da açılmasına rağmen mağaza müdürü hanımefendi saygısız bir üslupla diğer çalışanların 11.30'da geleceğini, o saate kadar bizimle ilgilenemeyeceğini söyledi.Uzak mesafeden geldiğimiz için en azından istediğimiz ürünü hemen getirip yardımcı olup olamayacağını sorduk. Hanımefendi saygısız, tersleyici tavır ve konuşmalara devam etti ve o sırada gelen çalışana bizimle ilgilenmesini söyledi. Arkamızdan "saygısızlar, terbiyesizler, rüyalarında görmüşler sabah sabah" gibi laflar etti.Böyle isim yapmış bir firma nasıl olur da çalışanlarını, müdür yardımcısı yapacağı insanları böyle özensiz seçebilir? Tam olarak paramızla rezil olduk ifadesinin can bulmuş halı! Çevremdeki herkesi bu mağaza için uyaracağım. Tüketici haklarına da şikayet edeceğim.
Yorum Gönder