Kaç yıldır Avea kullanıyorum ve her yıl taahhüdüm bitip yenilediğinde Türk Telekom bir fark koyuyor faturalarımı düzenli ödediğim halde tutarlar net olmuyor. Konuşma dakikalarım mesaj paketim dahi kalıyor fazlasıyla. Ama yinede yapacaklarını yapıyorlar. Lütfen faturamın tutarı sabit kalsın taahhüt verdim sonuçta.
Yorum Gönder