Ben şu an İş Bankasına borcum var ve maaşımdan kesiliyor. Kredi kullanıp o borçtan kurtulmak istiyorum hangi bankaya gittimse borcum olduğunu o borcu kapatmamı söylüyorlar. Ya da bize henüz öyle bir yazı gelmedi diyorlar. Bu af nası bir af anlamış değilim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
Yorum Gönder