38 derece üstü ateşlerde acil durum olarak götürülerek para ödenmemektedir ancak Doruk Tıp Merkezi önce acilde bir kayıt açıp ateşi düşürüp sonra doktor için bir kayıt daha açıyor ve doktorun yanına ateşi düşmüş göndererek ekstra para almaktadır. İlk müdahaleden sonra ateşi yok hastam ayakta diye kağıt imzalanmaktadır. Yetkililerin acil olarak gereğin yapmasını rica ederim.
Yorum Gönder