İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Doruk Tıp Merkezi Para Alma Bahaneleri.

38 derece üstü ateşlerde acil durum olarak götürülerek para ödenmemektedir ancak Doruk Tıp Merkezi önce acilde bir kayıt açıp ateşi düşürüp sonra doktor için bir kayıt daha açıyor ve doktorun yanına ateşi düşmüş göndererek ekstra para almaktadır. İlk müdahaleden sonra ateşi yok hastam ayakta diye kağıt imzalanmaktadır. Yetkililerin acil olarak gereğin yapmasını rica ederim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget