TTNET internet kullanıcısıyım, 444 1 444 numarasını aradığım zaman bir türlü müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum, sürekli olarak sinyal kopuyor, 444 1 375 numarasını aradığım zaman abone numaram onlar da çıkmıyor. Ben mevcut arızamı bu firmaya bildiremiyorum, fatura vakti geldiği zaman ulaşmasını çok iyi biliyorlar fakat müşteri onlara ulaşamasın diye her şeyi yapıyorlar. İlgilenirseniz sevinirim.
Yorum Gönder