İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Aras Kargo Arıyorsunuz Geldik Kapıdayız Diyorsunuz İniyoruz Kimse Yok.

Arayıp üzüntülerini bildiren firma aynı hatayı yapmaktan vazgeçmiyor. Arıyorsunuz geldik kapıdayız diyorsunuz iniyoruz kimse yok. Arıyoruz (tabi 20 defa falan) açan yok. Ulaşıyoruz oraya getirmiyoruz diyorsunuz. Madem getirmiyorsun bilgisini versene. Ayrıca bu kaçıncı Aras Kargo problemi, her gün yeni bir bahane. Fiyasko hizmet!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget