İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Ücretlendirilme Problemi

Tarifem 45 TL'ye yükseltilmiş ve bundan beni haberdar etmediler. Bu ay içinde 10 TL internet paketi aldım faturam en fazla 55 TL gelmesi gerekirken,62 TL geldi. Bunun nedenini müşteri hizmetlerine sordum " Şubat ayını daha göremiyorum bir hafta sonra arayın " denildi. Yetkili şubeye gittim " ben fatura detaylarını göremiyorum " dendi. Benden konuşma SMS ücreti adı altında 20 küsur TL para alınıyor benim konuşma dakikalarım her ay artıyor aşma gibi bir şey söz konusu değil. Ne sorunu biliyorlar, ne sorunla ilgileniyorlar, ne de sorunu çözüyorlar bu nasıl bir işletmedir. Sorunu çözemiyorsan orada müşteri hizmetlerinin olmasına ne gerek var!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget