Bebeğime aldığım ürünlerde sorunlar yaşadım, başkaları da aynı sorunlara maruz kalmaması açısından size şikayetimi belirtmek istedim 1-Meyve filesinin plastik olan kancası her seferinde kopuyor. 3. Alışım artık almaktan ben yoruldum 2- Cam biberon kullanmamıza rağmen ve sürekli dezenfekte etmeme rağmen çok kötü koku yapıyor içi. 3-Ateş ölçer yanlış ölçüm yapıyor. Sorunlarımla ilgilenmenizi rica ediyorum.
Yorum Gönder