İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Wee Baby Ürünleri Sorunlu

Bebeğime aldığım ürünlerde sorunlar yaşadım, başkaları da aynı sorunlara maruz kalmaması açısından size şikayetimi belirtmek istedim 1-Meyve filesinin plastik olan kancası her seferinde kopuyor. 3. Alışım artık almaktan ben yoruldum 2- Cam biberon kullanmamıza rağmen ve sürekli dezenfekte etmeme rağmen çok kötü koku yapıyor içi. 3-Ateş ölçer yanlış ölçüm yapıyor. Sorunlarımla ilgilenmenizi rica ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget