D-Smart üzerinden kullandığımız TV ve internet hizmetini geçen hafta itibari ile iptal ettim ve evimde bulunan D-Smart'a ait tüm cihazları teslim edildi. Başka bir kurumdan internet hizmeti kullanmak istiyorum ancak bir telefon görüşmesinde anneme D-Smart internetin, iptal kararımızdan cayma olasılığına karşı 1 ay süre açık kalacağını söylemişler ve hala da D-Smart'tan herhangi biri, fesih işlemimiz için bizimle irtibata geçmedi. 1 ay daha fatura yansıtılacak. Yeni hattın bağlanması için iptali gerçekleştirmelisiniz. Mağdur bırakıyorsunuz insanları. BTK'ya da şikayette bulundum, siz umursamadıysanız ben numarayı vereyim, 491005 numaradan takip edebilirsiniz.
Yorum Gönder