Fatura ek aldığım General Mobile telefonumu tuşu basmadığı için garantiye yolladım. Bizden kaynaklı bir hata değil diyerek sim kart giriş yerini ve kapağını kırıp göndermişler, telefonumu garantiye yollamadan fotoğrafını çekmiştim benden kaynaklı bir hata olmadığından tamirini ya da yenisi talep ediyorum.
Yorum Gönder