Vodafone operatörü (099) Show TV numarası adı altında har hafta 6,85 TL ücret tahakkuk ettirmiş. 35 TL'lik faturam 79 TL gelmiştir. Ben (099) Show TV ne aradım, ne de abone oldum (tabii bilmeden gelen mesajlara onay vermediysem.) ancak kesinliklikle ben böyle bir şeye bilinçli olarak abone olmadım ve aramadım. Ayrıca bu tür abonelikler eğer olduysam bu kadar kolay olmamalıdır. En kısa zaman da Vodafone'u değiştirmek istiyorum. Bu konuda ki şikayetim dikkate alınır ve müşterilerine değer verdiklerini gösterirlerse Vodafone 'da kalmaya devam ederim. Tabi ki değer verdiklerini gösterirlerse.
Yorum Gönder