Kullanmaya çalıştığım internet hizmeti artık mide bulandırmaya başladı, her sorundan her sıkıntıda müşteri hizmetlerine ulaştığım halde kullandığım bağlantıya uzaktan müdahale ediyorlar bunun iletmeme rağmen bu saçmalık halen devam ediyor, bağlantı sıkıntıma uzaktan değil yerinde müdahale edilmesi gerek ama böle bir zahmete dahi yeltenmiyorlar, Superonline diye kalite diye aldık kullanmaya başladık ama ilk günden beri pişmanım böyle saçmalık görmedim ben!
Yorum Gönder