Merzifon'da bulunan 2 adet Opet'te sanırım ikisi de aynı kişiye ait (birisi daha yeni açıldı) aracımın lastiğine hava basamadım. Yeni açılanda hava bozuk diye yazmışlar. Diğerinde ise hata veriyor. En pahalı LPG'yi sat ama insanlara lastik havası gibi basit bir hizmeti sağlayama. Yazık. Esefle kınıyorum.
Yorum Gönder