14-15 yaşlarında okuyan çocukların sözde hayatlarını hikaye eden, okulda yaşanan olayları sözde yansıtan bu diziyi geçen gün 15 yaşındaki kızımın ilgi ile izlediğini görünce bende bir bakma ihtiyacı duydum. Belki amiyane olacak, belki biraz etik dışı olacak ama okul adeta kabadayılık merkezi ve aşk yuvası... Kimin eli kimin cebinde. Bunu bir gençlik dizisi havasında veriyorsanız çok yanılıyorsunuz. 12-13-15 yaşında seyreden gençler bu filmden müspet olarak ne mesaj alabilirler bana lütfen söyleyiniz? Kötü evlilik programları, kötü magazin programları. Tamam onların çivisi çıkık. Ama tam gelişme, ergenlik çocukların okul hayatını bu şekilde çocukların karşısına getiremezsiniz. Çok güzel Amerikan gençlik dizileri hatırlıyorum... İnsan, hayvan ve tabiat sevgisini öğreten. Aynı çizgiye girmeniz dileği ile...
Yorum Gönder