4 aydır internet bağlantı hızım ile ilgili sürekli şikayet kaydı oluşturmaktayım. 16 Mbit ve 75 GB adil kota kullanımı bulunan paketimde internet hızımı 4 aydır 4 Mbit'ten yukarı çıkarmıyorlar. Arıyorum düzeltiyoruz kayıt alıyorum falan deniyor. Ancak her ay hizmet vermediği gibi bu faturaları zamanında ödüyorum. Kayıtlarda bellidir kaç kere aramışım. Kendi cep telefonumda dakikam kalmadı müşteri hizmetlerini aramaktan. Vakit geçirmek için standart yalanlar ile oyalamaktan vazgeçin artık. Sözleşmeyi yaparken 16 Mbit diye anlaşıyoruz. 2 yıldır aldığım bu internet hızı son 4 aydır neden bu kadar 4mbit e kadar düştü? Türk Telekom'un altyapısını kullanıyoruz diyerek bizlere türlü bahaneler üretmeyin artık bana çözüm sunun gerçekten eğer bu sorun çözülmeyecekse "paketimin iptalini" istiyorum tarafıma kesilecek cezayı da kabul etmiyorum. Çözün artık şunu bu kadar zor değil.
Yorum Gönder