İlk başta gittik T***'den geçiş yaptığımız için indirimden yararlanamadık ona tamam bu da iyi dedik iki üç ay sonra aradılar sözleşme yaptılar hat babamın üstüne ama hiç sormadan bende tamam olsun dedim bir de SMS paketi aldım toplamda vergiyle beraber olması gereken fiyat 17,50 TL fakat fatura bir ay 17,90 bir ay ise 29,90 geliyor son dört ayda ise direk 29,90 geliyor aradığımda ise hat sahibi diyor müşteri hizmetleri de kötü. Pttcell'den yediğim darbeyi hiçbir yerde yemedim. Tek benim değil güvenip geçirdiğim çevrede bu olayı yaşıyor. Yaşım 17 olduğu için hat babamın üstüne.
Yorum Gönder