50mbit kullanırken download hızımız 4.0-5.0 arası indirirken 100m Mbit aldığımızda hız 3.8-43 geçmemektedir. Benden fazla ücret alınmıştır Tüketici Hakem Heyetine en kısa sürede dava açılacaktır. Bir de üstüne kaba konuşmalar ile birlikte hızınız burada iyi gözüküyor sorun yok denmesi inanılmaz ,çözüm odaksızlığı oluşturmaktadır. An itibari ile kendi sorunlarını görmeyip hala diretmektedirler, iptal başvurusu yapılmıştır.2 bilgisayar cep telefonu PlayStation ile hız denenmiş olup belgeleri ile superyardım sayfasına Twitter atılarak bildirilmiştir. Fiberleri 100 Mbit olarak çalışmayıp müşteri ile nasıl konuşulup nasıl çözüm getireceğini bilmeyen kurumdur.
Yorum Gönder