Bir ay önce hattım kırıldı 9 gün önce yedek hattımı çıkardım,9 gün bekledim ve açılmadı! Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda evrak eksikliği var deyip benden faks istediler ve faksı gönderdim bilgiler güncellendi,hattınızın açılması şu an inceleme aşamasında dediler ve tekrar aradığımda tekrar evrak eksikliği var bilgileriniz iptal edilmiş dediler. Hattımın açılmasını bekliyorum açılmazsa başka operatöre geçeceğim ve kullanmadığım bir ayın faturasını ödemeyeceğim. Pttcell'in bilgisine.
Yorum Gönder